Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پاسخ مدیرعامل فولاد مبارکه به اظهارات یک نماینده مجلس
 

پاسخ مدیرعامل فولاد مبارکه به اظهارات یک نماینده مجلس

یکشنبه، 03 مرداد 1395 | Article Rating

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان خطاب به نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اطلاعاتی که درباره حقوق من داده‌اند، غلط و نادرست است.

بهرام سبحانی در نامه‌ای که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، خطاب به نادر قاضی‌پور افزود: این روزها در بحث داغ فیش‌های نجومی حقوقی، مطلبی از قول جنابعالی درباره حقوق مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به‌صورت گسترده در شبکه‌های مجازی انتشار داده می‌شود که افرادی که نمی‌توانند آرامش مجموعه‌های بزرگ تولیدی را تحمل کنند به‌طور اغراق‌آمیزی به آن دامن‌زده و سعی دارند با انتشار آن، محیط کار در فولاد مبارکه را متشنج کنند.
در ادامه این نامه آمده است: آنچه به نقل از اظهارات جنابعالی در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شده، شامل حقوق ۱۹۶ برابری مدیرعامل فولاد مبارکه نسبت به حقوق کارکنان و عضویت وی در هیات‌مدیره ۱۶ شرکت است.
مدیرعامل فولاد مبارکه در نامه‌اش خطاب به نماینده ارومیه گفته است: از آنجایی که شما را فردی مومن، متعهد و دلسوز نظام و منصف می‌دانم و مطمئنم وقتی متوجه شوید اطلاعاتی که در اختیارتان قرار داده‌اند، غلط بوده و همین اطلاعات غلط شما را به عنوان فردی دلسوز به موضع‌گیری واداشته است، خود نسبت به اصلاح آن اقدام و با آنان که با دادن اطلاعات غلط، زمینه‌ها را برای این اظهارهای غیرواقعی فراهم کرده‌اند، برخورد خواهید کرد.
سبحانی افزوده است: «من در ۱۶ شرکت عضو هیات‌مدیره نیستم و در شرکت‌هایی که عضو هستم و تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد به نمایندگی از شخصیت حقوقی برای حفظ منافع سهامدار حقوقی حضور داشته‌ام و به‌شخصه و باوجود عرف معمول از شرکت‌ها خواسته‌ام چک پاداش هیات‌مدیره‌ام را در وجه شخصیت حقوقی صادر کنند و به‌ظاهر جمع دریافتی‌های مدیرعامل از حقوق و پاداش‌های هیات مدیره در شرکت‌های مختلف، شما را به ضریب ۱۹۶ برابر رسانده است.
وی در این نامه از نماینده ارومیه خواسته است: لطفا تصاویر اسناد مالی ضمیمه مربوط به پاداش هیات‌مدیره اینجانب در شرکت‌های فولاد مبارکه(به نمایندگی از طرف ایمیدرو)، در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات (به نمایندگی از فولاد مبارکه) که همه آنها در وجه شخصیت‌های حقوقی پرداخت شده ولی همین مبالغ به‌عنوان دریافتی مدیرعامل مبنای محاسبه حقوق ایشان از سوی شما قرار گرفته را به‌دقت ملاحظه کنید.
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به‌عنوان «ایمیدرو» شناخته می‌شود.
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در زمینه اکتشاف و استخراج و بهره‌برداری از معادن سنگ‌آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ‌آهن، تولید محصولات فولادی و... فعالیت دارد.
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات یکی از بزرگترین هلدینگ‌های(مادر تخصصی) صنایع معدنی و فلزی به‌ویژه در بخش سنگ‌آهن و فولاد به شمار می‌آید.
مدیرعامل فولاد مبارکه در پایان‌نامه خود خطاب به قاضی پور تصریح کرده است: از جنابعالی انتظار دارم با روشن شدن واقعیت‌ها و درصورت لزوم بررسی بیشتر و استعلام از مراجع مختلف برای اثبات صدق گفتار اینجانب نسبت به اصلاح اظهارات خود به هر طریق که صلاح می‌دانید، اقدام کنید و اجازه ندهید خدمتگزاران واقعی که تمام توان علمی و تجربی خود را برای توفیق و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی به کار گرفته‌اند، در مسیر خدمت رسانی دچار تردید و دلسردی شوند.
به همراه این نامه، تصویر ۳ سند مالی مربوط به پرداخت به هیات‌مدیره‌های ۳ شرکت برای دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان و دفتر روزنامه گسترش صمت نیز ارسال شده است.
برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها در روزهای گذشته، خبری را به نقل از نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس منتشر کردند که در آن ادعا شده مدیرعامل فولاد مبارکه ۱۹۶ برابر یک کارگر عادی حقوق دریافت می‌کند.

 

انتشار اسناد واریزی
 مدیرعامل فولاد مبارکه در واکنش به اینکه حقوق مدیرعامل فولاد مبارکه ۱۹۶ برابر کارگران این مجتمع است به ارائه مستنداتی روی آورد که طی آن ثابت می‌کرد آنچه را به عنوان پاداش هیات‌مدیره شرکت‌های دیگر که مرتبط با سنگ‌آهن و مواد اولیه مصرفی فولاد مبارکه است به طور مستقیم به حساب مجتمع فولاد مبارکه ریخته شده و به عنوان درآمد این مجتمع محاسبه و صرف شده است.
 شرکت فولاد مبارکه اصفهان با انتشار فیش حقوقی و اسناد واریزی وجوه یادشده ادعاهای مطرح شده از سوی برخی خبرگزاری‌ها و نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی را تکذیب کرد. اصل این اسناد را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
تصاویر
  • پاسخ مدیرعامل فولاد مبارکه به اظهارات یک نماینده مجلس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

دوشنبه, 04 مرداد,1395

عليرضااميري

گفته هاي آقاي سبحاني صحت دارد چون روش مديريتي ايشان را در فولادخراسان كه از هيچ در مدت ده سال يك كارخانه ويك قطب فولاد در شمال شرق كشور پديد آورد ودر ذوب آهن اصفهان كه با تلاش خستگي نا پذير طرح توازون را با ظرفيت يك ميليون ششصد هزار تن به سرانجام رساند را تجربه كرده ايم اتفاقا ايشان از جمله افرادي است كه در پرداخت ها براي همه مخصوصا براي خود و مديران دقت دارد ودوست ودشمن بر اين ويژگي صحه مي گذارند

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها