Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

پیش‌بینی رشد ۴.۲درصدی صنعت

ﺳﻪشنبه، 02 شهریور 1395 | Article Rating

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم رشد صنعت کشور در سال جاری به ۴.۲ درصد برسد تا بتوانیم به رشد ۸.۵ درصدی پیش‌بینی شده برای اقتصاد در برنامه ششم دست پیدا کنیم.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایسنا، رمضانعلی صادق‌زاده در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه نوین‌چوب و بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اهواز که امروز - دوم شهریورماه - برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور در سال‌های گذشته به ویژه در دوره پیش از برجام دچار تورم دو رقمی و رکود بود اما دولت توانسته است با تجویزی که به خرج داده، نرخ تورم را تک‌رقمی بکند.

وی افزود: رکود به وجود آمده در اقتصاد کشور که موجب رکود در صنعت شده بود، اکنون در مسیر کاهشی خود قرار دارد و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت صنایع کشور باشیم.  

صادق‌زاده تصریح کرد: در سال ۱۳۹۱ رشد صنعت کشور منفی ۱۰ درصد بود که در سال گذشته علیرغم آنکه رشد مثبت شد اما صفر درصد بود که در این خصوص پیش بینی می‌کنیم صنعت کشور امسال به رشد ۴.۲ درصد دست پیدا کند.

وی گفت: اگر بخواهیم به رشد ۸.۵ درصدی پیش بینی شده در اقتصاد در برنامه ششم دست پیدا کنیم، باید شاهد رشد دو رقمی و ۱۳ تا ۱۴ درصدی صنعت باشیم.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها