Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برگزاری نشست مشترک انجمن فولاد ایران با مدیران انجمن فولاد چین
 

برگزاری نشست مشترک انجمن فولاد ایران با مدیران انجمن فولاد چین

یکشنبه، 18 مهر 1395 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، دیروز مورخه 95.07.17 نشستی مشترک بین مدیران انجمن تولیدکنندگان ایران و مدیران انجمن فولاد چین برگزار شد نخستین نشست مشترک انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن آهن و فولاد چین (CISA)  دیروز مورخه 95.07.17 در دفتر انجمن برگزار شد و  در این نشست مسائل مختلفی از جمله زمینه های همکاری دو انجمن، تعرفه ها و عوارض آنتی دامپینگ علیه چین، رده بندی کیفی تامین کنندگان چینی و برنامه چین برای کاهش ظرفیت تولید فولاد مطرح شد.

به گزارش استیل ایران، در این جلسه حمیدرضا طاهری زاده، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد، بهادر احرامیان عضو هیئت مدیره، سیدرسول خلیفه سلطانی دبیر و وحید یعقوبی معاون اجرایی این انجمن و از طرف انجمن آهن و فولاد چین هم دبیر کل این انجمن و مسئول برگزاری کنفرانس های بین المللی آن و نمایندگانی از شرکت MCC چین حضور داشتند و دو طرف زمینه های همکاری با یکدیگر و تبادل اطلاعات را بررسی کردند.
بهادر احرامیان، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه از طرف انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران مسئله گریدبندی و رده بندی کیفی تامین کنندگان چینی مطرح شد، افزود: در این جلسه متوجه شدیم در انجمن آهن و فولاد چین این رتبه بندی درباره شرکت های تامین کننده ماشین آلات و ملزومات مصرفی تولید صورت گرفته و در حال تکمیل است. بنابراین قرار شد تا ارتباطات دو انجمن در این حوزه گسترش یابد و این اطلاعات از سوی CISA در اختیار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران قرار گیرد.

احرامیان خاطر نشان کرد: در نشست مذکور اعلام شد چین برای سال 2017 صادرات بالای 100 میلیون تن را برنامه ریزی کرده است. همچنین اعضای انجمن آهن و فولاد چین این را نیز گفتند که دولت چین برنامه هایی برای تعطیلی واحدهای کوچک و غیر اقتصادی دارد و آن را دنبال خواهد کرد. همچنین قرار شد جلسات بین دو انجمن در ماه های آتی تداوم یابد.

برای مطالعه گزارش مشروح این نشست اینجا را کلیک کنید.

تصاویر
  • برگزاری نشست مشترک انجمن فولاد ایران با مدیران انجمن فولاد چین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها